Egyik ügyfelem az Adwords reklámjaira ötször annyi kattintást kap mióta megváltoztatta azokat a keresőszavakat, amelyekre a hirdetései megjelennek. Hogyan? Elvégzett egy kulcsszókutatást és megváltoztatta a kulcsszavait. A változtatás annyi volt, mintha egy kerti törpe webáruháza rájött volna, hogy az emberek a Google keresőben nem kerti törpét, hanem kerti manót keresnek.
Hogy jön ez a blogoláshoz?
Ha a blogodra több olvasót szeretnél vonzani, neked is kulcsszókutatást kell végezni! Azokat a szavakat kell használnod a blogodban, amelyekre a témádban az emberek rákeresnek. Ha azokat használod, akkor valószínűbb, hogy rád találnak azok az olvasók, akik a Google keresőben a te kulcsszavaidat írják be.
Hol lehet megtudni, hogy az emberek milyen szavakat milyen sokszor írnak a keresőbe?
Ezt az eszközt az Adwords-ben találod. Az Adwords kulcsszókeresőjét azok használhatják, akik hirdetnek (vagy hirdettek) a Google keresőmotoros kereséseire vagy a display hálózatán. Azért ők, mert ha hirdettek, akkor van Adwords fiókjuk.
Nyisson az ember Adwords fiókot?
Javaslatom az, hogy nyiss. Ha népszerűsíteni szeretnéd az írásaidat, akkor akár már 5000 forintból is eredményes tudsz lenni. Erről azonban egy másik posztban fogok írni.